O mnie

Moje zdjęcie
Cześć! Jestem Dina mam 17 lat i uczę się w Technikum w Piotrkowie Tryb. Interesuję się ciekawostkami związanymi ze światem i krajem jakieś nowinki techniczne , portale plotkarskie itp. ;p . Uwielbiam czytać książki psychologiczne . Więcej o mnie dowiecie się czytając bloga :). Mam nadzieje, że was zainteresuję :).

środa, 11 stycznia 2012

Król Julian

Hej !
Późno pisze bo wróciłam jakieś półtorej godziny temu z Piotrkowa bo byłam w Focusie popatrzeć na te przeceny w "New Yorker" i nie tylko :) ... Dużo rzeczy mi się spodobało :) ale to nie ważne ;p mam coś ciekawszego ;D .
We wschodniej części Madagaskaru odkryto nowy gatunek lemura ;D. Ten nowy gatunek został nazwany Microcebus gerpi pochodzi z łaciny . Próbki tkanek lemura zostały przebadane genetycznie przez prof. Ute Redespiela z Instytutu Zoologii Uniwersytetu Weterynaryjnego w Hanowerze, który potwierdził, że jest to nowy gatunek.
Microcebus gerpi jest mieszkańcem wiecznie zielonych lasów nizinnych wschodniego Madagaskaru. Osiąga masę ciała zaledwie 68 g. Mimo to jest olbrzymem w porównaniu z żyjącym po sąsiedzku lemurem Goodmana, który waży ok. 44 g.

6 komentarzy: