O mnie

Moje zdjęcie
Cześć! Jestem Dina mam 17 lat i uczę się w Technikum w Piotrkowie Tryb. Interesuję się ciekawostkami związanymi ze światem i krajem jakieś nowinki techniczne , portale plotkarskie itp. ;p . Uwielbiam czytać książki psychologiczne . Więcej o mnie dowiecie się czytając bloga :). Mam nadzieje, że was zainteresuję :).

poniedziałek, 30 stycznia 2012

Kolekcja New Yorker

Cześć !
Myślałam o powrocie do domu ponieważ babcia nie ma internetu i wgl lepiej w domy ale rodzice z mojego pokoju zrobili "rupieciarnie" heh no niestety tak to już przy remoncie jest :).
Walentynki już niedługo trzeba myśleć nad prezentami dla ukochanych i nad wierszykami które się wpisze w walentynki :). Mam pytanie do was Kartki na różne święta robicie same czy kupujecie? Ja osobiście uwielbiam sama się bawić w kleju brokacie karbować nożyczkami hehe :). Ostatnio mój chłopak miał imieniny niestety szkoła mnie pochłonęła tak, że nie miałam czasu zrobić mu kartki, myślę, że mimo wszystko taka kartka zrobiona bardziej niż kupiona jest taka od serca. W New Yorker już jest kolekcja walentynkowa więc dlaczego by nie założyć takiej walentynkowej bluzki w ten dzień hehe :). No i jeszcze bielizna dla zainteresowanych ale to już same sobie popatrzcie :).
Osobiście bardzo podoba mi się czerwona :)
I pierścionek też czerwony hihi :). 




2 komentarze: