O mnie

Moje zdjęcie
Cześć! Jestem Dina mam 17 lat i uczę się w Technikum w Piotrkowie Tryb. Interesuję się ciekawostkami związanymi ze światem i krajem jakieś nowinki techniczne , portale plotkarskie itp. ;p . Uwielbiam czytać książki psychologiczne . Więcej o mnie dowiecie się czytając bloga :). Mam nadzieje, że was zainteresuję :).

sobota, 21 stycznia 2012

Gry

Hej !
Wiecie mam takie dzisiaj parcie na pogranie w coś ciekawego, bardzo chciałabym pograć w najnowszego Herosa VI pamiętam kiedyś się jarałam II i III ale to były czasy podstawówki . Hah. Teraz gram w Fear II , NFS Most Wanted ( moim zdaniem najlepsza wersja ). I czasami w Simsy 3 ale mi się nudzą już hehe ;p. Gracie może W Need For Speeda : The Run ? Podobno ciekawe z tego co czytałam kawałek recenzji wklejam bo całą mogłabym zanudzić :).
Need For Speed : THE RUN
Jednym z takich ryzykownych elementów miała być dość mocno zaznaczona fabuła. Podstawowy tryb zabawy opowiada historię Jacka Rourke’a, który mocno zadłużył się u pewnej organizacji przestępczej, a ta wydała na niego wyrok śmierci. Bohater w ostatniej chwili uniknął zmiażdżenia przez maszynę na złomowisku i przyjął pomoc swojej przyjaciółki. Rudowłosa Sam Harper poinformowała go o nielegalnym wyścigu z San Francisco do Nowego Jorku i przewidzianej nagrodzie w wysokości 25 milionów dolarów. Jack jest niezwykle utalentowanym kierowcą, więc podjął się wyzwania, którego wypełnienie może być jedyną szansą na spłacenie długu. Sytuację komplikuje nieco fakt, że w wielkim wyścigu startuje ponad 200 zawodników, a główny bohater na początku plasuje się na samym końcu stawki i musi sukcesywnie przebijać się do przodu.

2 komentarze:

  1. kiedyś grałam tylko w sismy ale też mi się znudziły a tak to w żadne gry nigdy nie grałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętasz jak grałyśmy w różne gry :D? ahaha

    OdpowiedzUsuń