O mnie

Moje zdjęcie
Cześć! Jestem Dina mam 17 lat i uczę się w Technikum w Piotrkowie Tryb. Interesuję się ciekawostkami związanymi ze światem i krajem jakieś nowinki techniczne , portale plotkarskie itp. ;p . Uwielbiam czytać książki psychologiczne . Więcej o mnie dowiecie się czytając bloga :). Mam nadzieje, że was zainteresuję :).

sobota, 28 stycznia 2012

Hej !
Słuchajcie od poniedziałku mam pierwszy dzień ferii, a dzisiaj mam już katar ! Bałagan w domu mnie przeraża jeszcze z tydzień będzie trwał remont ponieważ jeszcze będzie remontowany przedpokój... Tragicznie jest brzydzę się dotykać klawiatury wszystko jest bardzo zakurzone . Dzisiaj spałam u babci ponieważ rodzice przenieśli mojego kota do babci żeby nie chodził po płytkach , no a że go bardzo kocham nie mogłam znieść myśli, że będzie spał beze mnie , albo raczej ja bez niego. Hehe . Dzisiaj u babci będzie jeszcze spać moja mała kuzynka ma prawie 4 lata i jest po prostu genialna ;D kocham ja z całego serca :) a o to i ona z listopada zdjęcie :

6 komentarzy: