O mnie

Moje zdjęcie
Cześć! Jestem Dina mam 17 lat i uczę się w Technikum w Piotrkowie Tryb. Interesuję się ciekawostkami związanymi ze światem i krajem jakieś nowinki techniczne , portale plotkarskie itp. ;p . Uwielbiam czytać książki psychologiczne . Więcej o mnie dowiecie się czytając bloga :). Mam nadzieje, że was zainteresuję :).

niedziela, 3 czerwca 2012

New yorker latoo

Hej !
Lale widziałyście kolekcje letnia w new york-erze ? Bo ja tak i jestem zakochana w niej, ale ceny kurde no jak zwykle ceny a u mnie w portfelu bida... Ale jeszcze trochę i myślę ze już z moim portfelem będzie lepiej. W sumie to wczoraj na ulicy znalazłam dyszkę ;p . Nie miałam wczoraj wcale dobrego humoru byłam wręcz zdołowana , a ta dyszka mi tak uświadomiła, że każdego dnia może stać się coś co sprawi uśmiech na mojej twarzy chociaż wszystko się wali. 10 zł to nie jest dużo chodzi mi po prostu o symbol ...
te spodenki są urocze ! <3

a te są takie żywe, że bym je zjadła ;D


koszulki są mega 

kolory swietne <3


taka koszula mi się marzy, ale niestety nie  można mieć wszystkiego

zastanawiam się w której byłoby mi lepiej...


koloryy <3

wieśniackie ale fajne ;D

12 komentarzy: