O mnie

Moje zdjęcie
Cześć! Jestem Dina mam 17 lat i uczę się w Technikum w Piotrkowie Tryb. Interesuję się ciekawostkami związanymi ze światem i krajem jakieś nowinki techniczne , portale plotkarskie itp. ;p . Uwielbiam czytać książki psychologiczne . Więcej o mnie dowiecie się czytając bloga :). Mam nadzieje, że was zainteresuję :).

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Metamorfozy

Hej !
Chciałam poruszyć z wami pewien ... "problem" ... Hmm lepiej zabrzmi jak powiem temat ;) . Chodzi mi o metamorfozy jakie są teraz stosowane przez młode, ale nie tylko młode kobiety . Makijaż fryzjer kosmetyczka i z przeciętnej kobiety może stać się "gwiazda telewizji " . Szczerze mnie to przeraża ok sama się maluje i chodzę do kosmetyczki, ale uważam , że robienie z siebie na siłę "piękności" wytapetowanej to przesada to jest sztuczne ! Tak więc dziewczyny ostrzegam was bo jak się w waszej "urodzie" ktoś zapatrzy <3 , a potem okaże się, że wcale nie macie gładkiej cery rumianych policzków i takiego kształtu ust czy oczu może się zawieść stawiajcie na naturalność ;) . Bo naturalne jesteśmy najpiękniejsze chociaż możemy mieć przeciętną urodę to nie mamy półtora kilo fluidu i pudrów na twarzy ;). (a tak po za tym możemy chłopakowi białą koszulkę pobrudzić w ten sposób ;).! )







10 komentarzy:

  1. woow *.* masakra po prostu, nezla metamorfoza
    zapraszam Do Mnie na Konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, wygrałaś z tym ostatnim zdaniem :D
    nieźle :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecie piąte i ostatnie to miazga...

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah, to ostatnie zdanie jest PRO X -D
    Tej ostatniej kobiety to się przestraszyłam.. o.O

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż, co za dużo, to niezdrowo...

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! zaskakujące ;o Życzę miłego dnia♥ Szparson

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Co można zdziałać makijażem o.O
    Zgadzam się z twoją opinią:)

    dowciapna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. masakra z tymi makeupami :d

    OdpowiedzUsuń
  9. łał :D co ten makijaż robi z ludźmi... :D

    OdpowiedzUsuń