O mnie

Moje zdjęcie
Cześć! Jestem Dina mam 17 lat i uczę się w Technikum w Piotrkowie Tryb. Interesuję się ciekawostkami związanymi ze światem i krajem jakieś nowinki techniczne , portale plotkarskie itp. ;p . Uwielbiam czytać książki psychologiczne . Więcej o mnie dowiecie się czytając bloga :). Mam nadzieje, że was zainteresuję :).

poniedziałek, 26 marca 2012

Igrzyska śmierci

Hej !
Byłam w sobotę w kinie na filmie Igrzyska Śmierci. Nie jestem fanem horrorów ani thrillerów i nie było to mój pomysł, żeby iść na ten thriller . I szczerze mówię nie żałuje ! Film genialny polecam wszystkim ! Naprawdę warto obejrzeć, a w gorszych momentach dłonie na twarz i po strachu ;p .
Tutaj zwiastun. Nie chcę opisywać, ponieważ wydaje mi się, że nie jestem w tym dobra i zdradziłabym wam cały film tak, że oglądanie go byłoby zbędne ;p.

4 komentarze:

  1. takie są straszne momenty ? ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to marzę o tym żeby zamieszkać razem.. ale póki co jeszcze do tego daleko.. tak więc nie jesteś jedyna hihi :)
    ciekawa jestem jakie będą jeszcze inne recenzje na temat tego filmu.. trochę nie lubię akcji trzymających w napięciu :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie koleżanka namawia na ten film i chyba się zdecyduję :D

    dowciapna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo już o tym filmie słyszałam :>

    OdpowiedzUsuń