O mnie

Moje zdjęcie
Cześć! Jestem Dina mam 17 lat i uczę się w Technikum w Piotrkowie Tryb. Interesuję się ciekawostkami związanymi ze światem i krajem jakieś nowinki techniczne , portale plotkarskie itp. ;p . Uwielbiam czytać książki psychologiczne . Więcej o mnie dowiecie się czytając bloga :). Mam nadzieje, że was zainteresuję :).

poniedziałek, 5 marca 2012

Bałagan !

Hej !
Przepraszam , ale dzisiaj nie miałam czasu napisać jakiejkolwiek notki jestem śpiąca i zmęczona. uczyłam się w domu byłam dopiero o 17 po lekcjach i zjadłam obiad i teraz skończyłam się uczyć . Chce wam tylko pokazać piosenkę, w której jestem zakochana :). i tyle bo śpię na klawiaturze..

2 komentarze:

  1. no piosenka fajna ^^
    nie śpij na klawiaturze bo bd miała klawiature na twarzy xD

    OdpowiedzUsuń
  2. piosenka sliczna :D
    http://weeronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń