O mnie

Moje zdjęcie
Cześć! Jestem Dina mam 17 lat i uczę się w Technikum w Piotrkowie Tryb. Interesuję się ciekawostkami związanymi ze światem i krajem jakieś nowinki techniczne , portale plotkarskie itp. ;p . Uwielbiam czytać książki psychologiczne . Więcej o mnie dowiecie się czytając bloga :). Mam nadzieje, że was zainteresuję :).

niedziela, 26 lutego 2012

Top secret / Trol

Hej!
Jak tam wyspałyście się ? :) Bo ja sie obudziłam z bólem głowy ;(. Mój kiciuś przespał ze mną całą noc a obudziłam się wg o 10... Tragedia . Dzisiaj nie mam zamiaru przesiedzieć w domu wychodzę ! :). A wy jakie macie plany ? Widziałyście nową kolekcje t-shirt'ów  w trolu i top secret? Chce wszystkie w pastelowe kolorki <3 . hihi ;D








^^            Ta podoba mi się najbardziej ;D

13 komentarzy:

  1. świetne ! <3 :O
    najlepsza ta z tym psem i tymi wąsami w drugim rzędzie od dołu , druga od lewej :D
    a ja dziś się ucze , ucze i jescze raz ucze :P

    OdpowiedzUsuń
  2. jej świetne są !! chce tą z napisami NY PARIS itp. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są te t-shirty <3
    tak samo jak Ty uwielbiam pastelowe kolorki .
    ale niestety w najbliższym czasie nie wybieram się na zakupy gdyż ostatnio bardzo się opkupiłam i wyczerpałam jak narazie swój fundusz ;P

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są xd.
    Zapraszam do sb ;p.

    OdpowiedzUsuń
  5. te t-shirty z paskami i napisami są boskie *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te t-shirty! ja jednak zostaję w domu, muszę ogarnąć szkołę bo już koniec ferii :(

    OdpowiedzUsuń
  7. te koszulki są swietne!
    szkoda ze do tych sklepów mam daleko

    OdpowiedzUsuń
  8. dawaj :D masz juz zaproszenie :D o ile dotrzesz aż do zachodnio - pomorskiego xD

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się kilka, ale ogólnie wolę top secret, bo niemalże każda koszulka z trolla strasznie mi się pokulkowała po kilku ubraniach! ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne bluzeczki ;)

    w wolnej chwili ,również zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne są te bluzki , wszystkie są takie ładne :)

    fromerly.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń