O mnie

Moje zdjęcie
Cześć! Jestem Dina mam 17 lat i uczę się w Technikum w Piotrkowie Tryb. Interesuję się ciekawostkami związanymi ze światem i krajem jakieś nowinki techniczne , portale plotkarskie itp. ;p . Uwielbiam czytać książki psychologiczne . Więcej o mnie dowiecie się czytając bloga :). Mam nadzieje, że was zainteresuję :).

środa, 22 lutego 2012

Środa

Hej !
Nie mam wgl siły do niczego nie wiem nawet o czym teraz mam napisać, jestem zmęczona padnięta zdezorientowana zniesmaczona i wg. To chyba przez ciśnienie w dodatku mam tyle nauki... Prac domowych przed godziną wróciłam do domu ze szkoły co to ma być wg... W szkole uczyć się w domu też a gdzie czas na pomalowanie ty obdrapanych paznokci ... Ech po marudziłam wam to biorę się za lekcje .
<3

8 komentarzy:

  1. Hehe :) lubię tą piosenkę, wprowadza mnie w pozytywny nastrój! Powodzenia w lekcjach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie znów KONKURS to nie zapomnij zostawić maila kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ta piosenka jest fajna :)
    ja rozkoszna ? :D haahaha , co ty dajesz ? xD a jakiś byś mi make up strzeliła ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w odrabianiu lekcji!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. lisica ? brzmi nieźle xD
    a piosenka zajefajna *_* haha , naprawde mi się spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam video <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, dzisiaj nowy post :*

    OdpowiedzUsuń