O mnie

Moje zdjęcie
Cześć! Jestem Dina mam 17 lat i uczę się w Technikum w Piotrkowie Tryb. Interesuję się ciekawostkami związanymi ze światem i krajem jakieś nowinki techniczne , portale plotkarskie itp. ;p . Uwielbiam czytać książki psychologiczne . Więcej o mnie dowiecie się czytając bloga :). Mam nadzieje, że was zainteresuję :).

wtorek, 10 kwietnia 2012

Wieża

Hej!
Chciałam wam pokoazać niezwykły budynek, który niestety został zaniedbany... Wielka szkoda...
Wieża kapsułkowa Nakagin to japoński wynalazek, znajdujący się w Tokio. W tym domu zaprojektowanym przez Kisho Kurokawa znajdowały się zarówno rezydencje jak i biura.Kapsuły mogą być łączone w większe przestrzenie. Niestety budynek w ostatnich latach zaczął popadać w ruinę.





25 komentarzy:

  1. piękny budynek ! ale czemu go zaniedbali ? :<
    ojj, w tym Tokio to chyba wszystko jest i chyba czuje potrzebe wybrać się tam kiedyś ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. łaa, szkoda że tak go zaniedbali :<

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajna wieża, piękna! szkoda,że ją zaniedbali :C

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda to jakby ktoś ułożył wieżę z pralek ;) świetny pomysł. szkoda ze niszczeje

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega!!!!!!! ale budynek!!!

    Blog wspaniały!
    Obserwuje i zapraszam do obserwowania u mnie:*:*:*:*
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest świetny, szkoda, że zaniedbany. Chciałbym kiedyś pojechać do Tokio :>
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Baardzo podoba mi sie twoj bloog .. Obserwuje i licze na to samo u mnie ; ) : http://roo-ooksa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. slyszalam cos o nim ;oo genialnie wyglada w srodku !

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na nowa notkę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dymka ale Ty nam tu zajebistości pokazujesz! KOCHAM takie twory architektoniczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. dziekuje:)
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. ŁOBUZIE JA ZNÓW OGLĄDAM TWOJA KONSTRUKCJE :D HAHAHA ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. mega wieża <3


    U mnie nowa notka, na którą serdecznie zapraszam (jeśli chcesz :)) www.rubber-balloon.blogspot.com outfity mojego autorstwa, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow.. na prawdę świetny! Fajnie by było w takim mieszkać.. oczywiście gdyby cały czas był w takim genialnym stanie ;> Poozdrawiam Cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, świetne :o szkoda, że popada w ruinę...

    everyday-human.blogspot.com/ zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo , ale fajna . : D
    Chciałabym w takiej mieszkać ..

    Szkoda że go zaniedbali . -.-

    OdpowiedzUsuń
  17. kurcze nie wiem dlaczego, może poprostu taki okres, ale coś często ostatnio trafiam na budynki w Japonii

    OdpowiedzUsuń